Nulstilling af Internet Explorer, Firefox og Chrome
Beskrivelse:
Pålogning på netbanken fejler. I visse tilfælde vil det kræve en nulstilling af din browser, for at få netbanken til at virke. Vi har i nedenstående guides beskrevet hvordan dette gøres.
Årsag:
Følgende guides nulstiller alle indstillinger i browseren og sætter dem tilbage standardindstillingerne.
Brugen af guiden er på eget ansvar!
Løsning:
-
Nulstilling af Google Chrome:
- Åbn Google Chrome
- Klik på Tilpas og konfigurer Google Chrome (tre vandrette streger eller 3 lodrette prikker alt efter version) oppe i højre hjørne
- Vælg Indstillinger
- Rul ned i bunden og klik på "Vis avancerede indstillinger".
- Rul igen helt ned i bunden. Klik på "Nulstil indstillinger".
- Klik på "Nulstil" i den dialogboks, der kommer frem.
- Genstart computeren og prøv igen.
-
Nulstilling af Firefox (seneste version):
- Åbn Firefox
- Klik på Hjælp oppe i menuen. (Mangler menuen øverst i FireFox, kan man få den frem midlertidigt, ved at holde knappen "Alt" nede. Denne knap sidder normalt lige til venstre for mellemrumstasten på tastaturet).
- Vælg Genstart med tilføjelser deaktiveret...
- Klik på knappen Genstart
- Klik på knappen Nulstil Firefox
- Klik igen på knappen Nulstil Firefox
- Klik på knappen Afslut eller vent til at Firefox selv genstarter
- Prøv nu at benytte Netbank igen.
-
Nulstilling af Internet Explorer:
- Åbn Internet Explorer
- Klik på Funktioner (tandhjulet) oppe i højre hjørne
- Vælg Internetindstillinger
- Vælg fanen Avanceret
- Klik på knappen Nulstil nede i højre side
- Klik Nulstil igen i den boks der dukker op
- Klik på knappen Luk når der er hak ud for alle punkterne der bliver nulstillet
- Klik på knappen OK i vinduet Internetindstillinger
- Klik OK til at du skal genstarte
- Luk Internet Explorer ned på krydset oppe i højre hjørne
- Prøv nu at benytte Netbank igen.
Oplever du stadig problemer?
Hvis du stadig ønsker hjælp, klik på Kontakt øverst på siden for at se dine muligheder